Neem contact met ons op!

Emailadres   |   info@creezykinderdisco.be

Veelgestelde vragen

 

 

In welke regio’s kan ik de kinderdisco boeken?

Hoewel ons hoofdkantoor gelegen is in Bazel (Oost-Vlaanderen; tegen Antwerpen), kan de kinderdisco geboekt worden over heel Vlaanderen.

 

Kan ik speciale verzoekjes of andere wensen doorgeven?

Het is zeker mogelijk om eigen wensen en verzoeken toe te voegen aan het programma, graag zelfs! Wanneer een verzoekje niet goed tot zijn recht zou komen, gezien de eventuele omstandigheden, dan geef ik hier tijdig advies over. Let wel op: verzoekjes dienen op voorhand via e-mail verstuurd te worden.

 

Wat moet ik allemaal zelf voorzien?

Uiteraard moet er een voldoende grote ‘dansvloer’ aanwezig zijn voor het aantal kinderen. Dit kan ook een gewone ondergrond of podium zijn. Belangrijk is dat er vlakbij de dansvloer minstens 2 stopcontacten voorzien zijn: 1 voor de geluidsinstallatie en 1 voor de lichtinstallatie (optioneel).

Gaat de animatie in openlucht door? Zorg dan best voor een overdekt podium/tent. De geluid- en lichtinstallatie moeten – uit veiligheidsoverwegingen – steeds overdekt zijn.

 

Welke geluid– en lichtinstallatie wordt er gebruikt?

Wij maken alleen gebruik van de beste merken die momenteel op de markt te vinden zijn. Verder wordt er gebruik gemaakt van de laatste technologie op gebied van licht & geluid. De lichtinstallatie wordt aangestuurd via een controller die geprogrammeerd kan worden of op maat van de muziek werkt. De geluidsinstallatie is een enorm krachtig, maar mobiel, systeem van Bose.
De aansturing van het geluid gebeurt via een usb stick. Deze voorzien wij uiteraard volledig zelf.

 

Wat gebeurt er als de DJ ziek is of er onverwachte omstandigheden plaatsvinden?

Dankzij een aantal zeer goede (collegiale) contacten, kan er gemakkelijk een vervanger voorzien worden. Deze zal het volledige programma van mijn (unieke) “Creezy kinderdisco” gebruiken. Leuk om te melden is dat we dit noodscenario tot op heden nog geen enkele keer hebben moeten uitvoeren... :)

 

Hoe gebeurt de betaling?

Bij het boeken dient er een voorschot van 50% via overschrijving voldaan te worden. Het overige deel wordt cash voor aanvang betaald. Je ontvangt de dag zelf ook netjes de factuur van de geleverde diensten.
Voor scholen en bedrijven laten we het toe om het overige deel achteraf via overschrijving te voldoen.

 

Ik organiseer een evenement. Wat is de regeling tegenover Sabam?

Zoals bij alle gelegenheden is de organisator van het evenement verantwoordelijk om Sabam in te lichten, en eventueel een billijke vergoeding te betalen. Wij kunnen hier dus niet bij tussenkomen.
Meer informatie kan je vinden op de website van Sabam.

 

Staat je vraag hier niet bij? Neem dan even contact met ons op.

Deel onze pagina met jouw netwerk via onderstaande social media knoppen: